Thursday 4 September 2014

spoil gila hari aku

aku rasa memiliki kelajuan internet yang tahap bombastik adalah shilake (sebut elok-elok)..
setiap pagi buat aku ternanti-nanti..malam nya pula buat aku termimpi-mimpi..


"You know you are getting attached to the dunia when;
You don't plan your time around solat (praying) time.
You know you are getting attached to the dunia when;
A whole day or two passes and you don't open your Quran because you are too ‘busy’ "
- credit to fb circle of hearts


ini lah masalahnya..gila saka apa atas badan aku ni..aku bukak laptop sebab nak siapkan report, bukan nak berjimba dalam fb..report ni aku kena hantar minggu depan tapi dah 3 minggu bersawang dalam folder.
seppooooiiiill (read: spoil)

*adv*
promo bulan september. 

1- Promosi Mealshake BELI 3 PERCUMA 1.
2- Beli 6 Mealshake PERCUMA 2 Mealshake.
3- Nak beli 1 Mealsake pun boleh.
4- Promosi collagen BELI 6 PERCUMA 1.
5- Nak try 1 collagen pun boleh..
6- Promosi Free membership dll
klik gambar untuk link
klik gambar untuk link

No comments: