Monday 15 September 2014

hadiah paling jimat

aku perlu berikan seseorang hadiah
tetapi aku tidak tahu nak bagi apa
puas aku pusing pasaraya
dengan bajet seciputku
tetapi akhirnya keluar dan putus asa
aku memang tidak tahu
apa yang kaum Adam mahu

kata mereka
hadiah untuk lelaki berjenama
jam tangan, tali leher atau kemeja
sudah tentu lari dari bajet gua

makanya, 
aku berikan barang yang aku suka padanya
semoga dia pandai menjaga
kerana aku baru sahaja beli sebulan dua
demi berjimat, kurelakan jua
nah kau lelaki, aku bagi kau walaupun aku punya

kemudian aku mencari pembalut hadiah pula
tetapi semuanya sesuai untuk kaum hawa
jadi aku google lagi pembalut khas
dan aku cuma print atas kertas
nampak sangat aku berjimat

sudah ku balut kemas-kemas
tak sangka aku begitu puas
melihat hasil kerja tangan penuh ikhlas 
kerana kreativiti itu tak pernah terbatas

p/s: tak sia-sia aku belajar pendidikan seni kat sekolah. subjek feveret
*adv*
set vitamin shaklee aku dah sampai. 
tadi ada orang tanya pasal set sendi untuk mak dia.
sesuai untuk mereka yang berumur joint health untuk sendi2 dan tulang, oestromatrix untuk kalsium dan omega guard ialah minyak ikan untuk otak, sendi dan mata.
whatsapp 0194038314



No comments: