Wednesday 17 September 2014

jawab soalan aku yang kat perenggan last sekali. tq

hari ni kelas aku pukul 9 pagi. kelas paling awal untuk semester ni. sebenarnya aku dah bangun tapi duk golek-golek lagi dalam selimut sampai termimpi-mimpi yang aku dah terlewat ke kelas. bila aku tersedar..owh baru pukul 8. cuak jugak sampai tengok jadual kuliah banyak kali. betul ke aku kelas pukul 9 ni? lepas tu baru lah merangkak ke toilet, kemas beg, iron baju tup tup dah pukul 8.30 pagi.

dulu masa aku tumpang moto kawan, boleh lah tergedek-gedek pukul 9 baru nak keluar bilik. sekarang bila dah kena pergi sendiri, kena lah 'on time'. lagipun aku nak practise untuk selalu tepati masa. sebab aku tak suka orang yang tak tepati masa, so aku pun kenalah tepati masa jugak. yedoook?

 masa nak keluar bilik tu aku lupa nak makan shaklee ESP. apa lagi, amik air sejuk dalam peti ais, bancuh dengan satu sudu ESP dalam tumbler kecik. pastu shake shake sambil turun tangga. kaedahnya, aku bawak sekali tumbler tu pergi kelas. hahahaha pun boleh sebab tak sempat, nyah. sebelum keluar bilik tu pun aku sempat rembat botol B-complex, dalam kelas aku makan sebiji. dah setel.

bagi aku, lagi sedap ESP korang bancuh dengan air sejuk. satu sudu tu dengan air 1/2 cawan. ada yang kata tak rasa apa-apa, ada yang kata rasa soya. bagi aku, kalau korang bubuh air lebih, memang tak rasa apa, kalau aku, aku suka rasa soya. sedap dan mengenyangkan. tapi kalau korang tak suka soya, boleh campurkan dalam minuman oren, ribena, susu, dan sebagainya. kawan aku blend dengan kurma + susu UHT. dah macam breakfast neelofa pagi-pagi, cuma tambah khasiat ESP.

apa-apa hal pasal shaklee korang boleh check it out kat blog ni http://taufikmaria.blogspot.com
aku beli kat situ dan dah jadi ahli secara percuma. kalau nak beli kat aku pun boleh. tak nak beli, nak tanya-tanya pasal shaklee ni pun boleh. whatsapp cik el 0194038314.

nak tanya,
aku mimpi seseorang malam tadi. sebenarnya dah banyak kali mimpi dia. walaupun sebelum tido aku nak mimpi orang lain. tapi tetap jugak mimpi dia. korang rasa macam mana?

2 comments:

Encik JI said...

kalo dh trmmpi2, byk fkirkn dia la tu spanjg hari.

Unknown said...

i byk mimpi kan artis lelaki haha. taktahu kenapa. padahal tak minat pun artis tu. nak kata .terpikir2 pun tak jugak. ive no idea. lol ;)