Tuesday 2 September 2014

shopping list

hari ahad 31/8/14

aku ajak BFF aku pergi lepak luar sambut merdeka. mula-mula aku ajak pergi mines je tapi dia kata kat sana parking full bhai. ye la semua orang tengah bercuti. so aku pun ajak dia lepak jauh sikit pergi AEON cheras selatan. memang niat nak shopping pun tapi alahai 'shopping list' tertinggal kat hostel. memang aku masuk je AEON tu dah merewang. kawan aku tanya kau nak beli apa? aku tak tahu. LOST.

bila dah tawaf satu round baru aku ingat apa aku nak beli. Tapi puas jugak aku cari tak jumpa. Memang bukan rezeki. lepas tu kawan aku ajak masuk watson. pergh pergh  pergh ada sale yang bisa menggugat nafsu kewanitaan ku. Tapi at that time aku betul-betul bertekad nak shopping apa yang ada dalam 'sjopping list' aku je. walaupun time tu tangan dah menggigil-gigil pegang face mask nivea. dalam hati asyik kata 'nak beli ke tak ni..nak beli ke tak ni. harga tengah promosi'. Tapi last-last aku letak balik sambil jerit 'beli apa yang dalam list je boleh tak!! jangan beli benda yang tak penting!! nanti lari budget!! keluar kau dari watson sekarang!!!' *dah sah-sah la aku jerit dalam hati je*. dan aku tunggu kawan aku kat luar je.

Esoknya aku pergi Nilai pulak hantar adik aku daftar degree. time ni try jugak nak merewang cari tikar evamatik tapi sesi pendaftaran nya lama gila bhai..dengan cuaca matahari seksi gila berpeluh-peluh satu badan. hilang mood nak meronda Nilai.

Then aku pergi cheras lepas ziarah kakak aku bersalin. dapat la satu cermin panjang yang memang ada dalam list shopping aku tapi harga nya lari budget. huhuhu. time nafsu kewanitaan ku membara sikit lantas aku rembat satu penyangkut baju murah. walaupun tak ada dalam shopping list aku, tapi aku pujuk diri aku dan cakap. "RM2 je kottt".

*adv*
(klik image untuk link FB page)

No comments: