Sunday 28 September 2014

hashtag maghrib

kadang-kadang keadaan memaksa aku untuk terus berdiam..

dan dalam diam aku cuba kuatkan tembok air mataku..

namun tembok tetap pecah disebabkan hebatnya dugaan Mu pada ku..

dihadapan manusia aku melirik senyum mengungkap tawa..

tapi dihadapan Mu aku jatuh rebah..

aku tak kenal siapa diriku..

sehingga aku sedar akan kewujudan Mu..

yang sentiasa memberi segala nya padaku..

dan aku bersyukur aku masih hidup..

masih menghirup udara milik Mu..

meskipun dugaan yang Kau berikan amat lah payah..

selagi aku masih di dunia aku harus tabah..

mohon ku agar Kau tuntuni aku dan kesayanganku di dunia ini..

menemui cinta Mu yang abadi di firdausi..

Ya ALLAH, aku berserah di atas ujian yang Kau berikan..

mohon segalanya dipermudahkan..

No comments: