Wednesday 19 November 2014

Test 2 & vivix

Salam.

Aku harap lepas ni aku tak buat lagi janji palsu dengan diri aku sendiri.

***

Contohnya macam semalam, pada jam 10.00 malam, aku berniat nak rehat kan kepala otak aku kejap dalam 30 minit dan sambung study untuk test esok pagi. Ada lagi 4 subtopic yang kena cover tapi sebab otak dah tepu, aku rebahkan juga kepala kat bantal. Lepas tu apa yang aku ingat, aku mimpi pergi kursus pastu mimpi family pulak. Gila homesick sampai ke mimpi.

Tapi aku bukan nak cite pasal mimpi.

Aku tersedar bila handset aku berbunyi. Ingatkan ada orang call memalam ni. Tengok je jam, MasyaAllah! dah pukul 5.50 pagi! dahsyat nya aku punya rehat dari 30 minit sampai ke 6 jam. Tunggang terbalik aku study last minit sebelum pergi test. Main scan je apa yang aku nampak.

Nasib baik la time test tu aku banyak tanya soalan yang aku tak faham kat lecturer, dan lecturer aku 'sporting' tolong bagi hint. Macam tahu-tahu je kat atas kepala aku ni ada tulis "TAK STUDY APA-APA MALAM TADI".

Alhamdulillah. nasib baik dapat jawab semua soalan walaupun tak tahu jawapan betul atau salah. Ok lah daripada tinggal kosong macam tu je kan?

***

Aku akan cuba. *mata dah minta izin nak lelap*

***

Alhamdulillah, lepas kelas tadi terus pecut ke pejabat ambil bungkusan dari Shaklee, dan terus COD kat pelanggan di UPM. Walaupun niat sebenar aku jadi ahli shaklee sebab nak consume vitamin dia je, Tapi kalau ada yang berminat nak beli dari aku, itu kira rezeki. Semoga pelanggan aku dapat manfaat dari vivix shaklee. Nah aku belanja sikit info pasal vivix ni!


Yang bestnya bila beli vivix, free postage taw. Kalau berminat nak hadiahkan kat tok, nenek, opah, mak, ayah, sedara mara, adik beradik, atau nak makan untuk diri sendiri, just sms/whatsapp aku kat no ni 0194038314. COD sekitar UPM, serdang dan kawasan-kawasan yang sewaktu dengannya.

No comments: