Thursday 2 May 2013

Zombi..

Hari cuti sebenarnya merungsingkan jika anda mahu keluar berjalan-jalan. *muka stress*

trafik jam. 
ramai orang di shopping mall.
tempat makan penuh.
daripada niat nak ke pesta buku PWTC, terus tukar plan ke ALAMANDA.
tapi sama je, sesak dengan manusia. dah nama pun cuti kan??? *sigh*

masa dalam kereta, my sis ask me;

"nak pergi mana ni? kalau nak pergi pesta buku, kita naik train je la nak? bazir minyak je dalam jammed ni"

aku diam. dalam hati aku kata tak nak. aku balas, "teruknya jammed kat sini. buang masa betul."

dia tanya lagi, "aku tanya lain kau jawab lain. habis tu nak pergi mana?"

aku diam. seriously aku tak boleh nak fikir jawapan apa nak bagi. aku rasa macam nak cakap, 
'kau bawak je la aku gi mana-mana, aku tak ada idea.' tapi aku pendam je sebab aku kelu. Aku termenung ke luar, memikirkan sesuatu yang aku sendiri tak tahu. Rasa macam ada banyak je masalah, tapi aku tak tahu mana satu yang patut aku selesaikan dahulu.

"kau ni kenapa diam je, macam serabut je aku tengok. Makan tak jaga, kesihatan pun tak jaga, kot ye pun nak exam, jangan lah sampai demam-demam."

"entahlah, serabut gila kepala ni. sampai aku tak tahu nak buat apa dulu. Makan pun tak ada selera. banyak benda lah nak kena fikir, tapi aku tak tahu apa yang banyak sangat tu. Maybe sebab nak dekat exam, tu yang aku stress."

"hmm..teruk lah kau ni. test je kowt.. kalau final exam aku tak tahu lah kau jadi ape nanti."

zombi kot : P
books for my niece..semoga cepat-cepat pandai membaca. 

Kasut murah-murah kat Nichii, huhu tak sempat beli tadi.
   
Burger Bakar Abang Burn!!! Bila perut dah di isi, maka ai banyak suka hati. no more stress!!

2 comments:

Unknown said...

yumyyy sedapnye =)

L is my alter ego said...

hehehe...sedap ngattt