Saturday 27 April 2013

sketsa sabtu #2

#1
aku berdoa supaya malaysia panas terik hari ini..

sebab selalunya hari-hari hujan..

sebab pagi ni nampak gelap, mendung..

sebab aku rindukan cahaya matahari menyinar..

tapi yang lebih penting,

baju-baju-baju aku kat bawah sangat-sangat memerlukan cahaya dan haba dari matahari.

so matahari, please keringkan baju-baju-baju aku kat bawah tu..

#2
hari ini aku terlebih rajin. bukan aku, kalau pagi-pagi weekend tak sambung tidur.

ye aku tahu tak baik tidur lepas subuh, rezeki berkurangan.

so pagi ni, aku buat event gotong royong mengemas bilik

pengarah program adalah aku dan macainya juga adalah aku.

sebab roommate aku yang lain ada kelas hari sabtu. *padan muka korang*

so dari segala habuk, segala rambut gugur dan segala tisu-tisu yang bersepah telah aku nyahkan,

siap sembur pewangi kasi wangi bilik aku ni macam kat spa.

sekarang aku masih tengah rajin lagi ni, rajin meng-online.

#3
selongkar my black-food-box. dah macam mencari harta karun.

misi, untuk mencari apa-apa yang boleh di-ngap untuk breakfast.

tetapi yang ada cuma nutella, teh, milo 3in1, lipton ice lemon tea 3in1, nescafe 3in1, megi goreng,

dan............sekotak susu dutch lady low fat.

finally, *nangis* ada jugak sesuatu untuk disarapankan hari ini.

perutku sayang, tolong jangan nak demand dengan mama hari ni ye.

No comments: