Saturday 30 August 2014

sentap ahh

hari ni ada event kat putrajaya..

and macam biasa tugas aku ialah babysit dua orang anak saudara ku..
tugas yang aku suka sebab aku rasa bahagia dengan mereka
walaupun karenah tak diduga , tangisan mereka pun membuat aku ketawa

tapi satu je yang tak kena..

masa tengah ambil wudhu di masjid al-mizan,
sekumpulan rombongan murid sekolah rendah turut berada di situ,
dan aku mendengar mereka berkata,

"ko rasa tu mak dia ke kakak dia?" kata seorang budak perempuan kepada kawan di sebelahnya sambil menunjuk ke arah aku yang sedang mengendong anak saudaraku.

"ish kau ni, dah tentulah mak dia." ujar kawan sebelahnya tanpa berfikir panjang.

aku masa tu dah rasa nak terlepas je pegangan anak saudaraku. nasib baik aku fikir diorang ni budak lagi, mungkin sel-sel otak belum berhubung. badan aku yang punya lah stok anak dara kau kata aku ni mak orang? sekian dari aku yang sentap tadi.

*oh yaa..iklan jap*
nak cari produk kesihatan seisi keluarga yang diyakini berkesan tanpa ragu dan tanpa komplikasi?
sudah ramai mencuba tetapi anda belum lagi?
klik LINK untuk jawapan anda

No comments: